Zawieszenia sportowe najwyższej jakości

Zawieszenia gwintowane

Zawieszenie gwintowane HiR

Pierwowzór zawieszeń gwintowanych do zastosowania drogowego.

Rozpoznając rosnący popyt na zawieszenia klasy premium wyposażone w opcje znane dotąd z torów wyścigowych, ale jednocześnie dedykowanych do codziennego użytku - inżynierowie H&R sprostali stawianym przez rynek wymaganiom. Produkt ten odniósł i nadal odnosi olbrzymie sukcesy na rynku ciesząc się rosnącą popularnością. Zawieszenia gwintowane H&R oferują innowacyjną technologię gazowych amortyzatorów mono-tube. Używający wyłącznie najwyższej jakości materiałów, inżynierowie H&R dobierają do zawieszeń progresywne sprężyny zapewniające lepsze prowadzenie i wysoki komfort jazdy.

Każde dedykowane zawieszenie posiada nagwintowaną obudowę umożliwiającą regulację wysokości auta. Regulacja odbywa się przy pomocy odpowiednich talerzyków na których spoczywają sprężyny. Regulowana wysokość pozwala dostosować auto do pory roku jak również do preferencji kierowcy. Zawieszenia gwintowane H&R projektowane są z myślą o osiągach, komforcie i trwałości - wyłącznie przy użyciu najlepszych surowców. Dla wszystkich, którzy chcą polepszyć swoje zawieszenie i nadać autu nieco German style - nie trzeba szukać dalej. Szeroka oferta H&R gwarantuje, że każdy znajdzie odpowiedni dla siebie produkt.

Specjalnie dla naszych klientów oferujemy również części zamienne do zawieszeń gwintowanych H&R. czytaj dalej...

Zawieszenie gwintowane H&R mono-tube

H&R jako pierwszy projektuje i produkuje od końca lat 80-tych zawieszenia gwintowane z dokumentem TÜV do aut różnych marek. Wysokiej klasy technologia tłumienia Monotube w połączeniu z indywidualnie dobranymi sprężynami gwarantują sportowe osiągi dostosowane do ruchu ulicznego. W ten sposób udaje się osiągnąć kompromis między dobrym prowadzeniem, małą utrwatą niezbędnego komfortu i efektownym obniżeniem.

Dostępnych jest wiele wariantów. Zalicza się do nich zestawy do bardzo dużego obniżenia, zestawy z regulacją siły tłumienia, zawieszenia Clubsport, wyścigowe oraz zawieszenia gwintowane wykonane z aluminium.

  • Zawieszenia gwintowane Monotube
  • Zawieszenia gwintowane Ultra Low Monotube (wersja dodatkowo obniżona)
  • Zawieszenia gwintowane Premium Monotube (aluminiowe obudowy osi przedniej)
  • Zawieszenie gwintowane RSS-Clubsport Monotube
  • Zawieszenia gwintowane Rennsport (do zastosowania w motorsporcie)
Zawieszenie gwintowane H&R MonotubeZawieszenie gwintowane H&R Ultra LowZawieszenie gwintowane H&R Premium MonotubeZawieszenie gwintowane H&R Monotube RSS+


Zawieszenie gwintowane H&R twin-tube

Zawieszenie gwintowane H&R Twin-Tube wykonane ze stali nierdzewnej oferowane jest w dwóch wersjach. Pierwszy wariant oferuje stały setup charakterystyki pracy amortyzatorów dobrany przez H&R. W połączeniu ze specjalnie dobranymi sprężynami zestaw ten oferuje zachowanie komfortu i codziennej użyteczności przy jednoczesnej, znacznej poprawie osiągów. Wysokość auta można ustawiać poprzez regulowany z zewnątrz gwint w zależności od auta, zastosowanych opon, felg oraz zastosowania auta. Wszystko w ramach zakresu obniżenia określonego przez TÜV. Drugi wariant, powstały we współpracy z oficjalnym dostawcą Formula 1, specjalistą od tłumienia - firmą KONI, oferuje dodatkowo regulację siły tłumienia.

  • Zawieszenia gwintowane Twin Tube (Street Performance) wykonane ze stali nierdzewnej na osi przedniej (wersje bez regulacji siły tłumienia)
  • Zawieszenia gwintowane Twin Tube (Street Performance) wykonane ze stali nierdzewnej na osi przedniej (wersje z regulacją siły tłumienia)
Zawieszenie gwintowane H&R Street Performance +Zawieszenie gwintowane Street Performance z regulacją siły tłumienia

Zawieszenia gwintowane H&R AH-Exclusive-Parts

H&R należy do firm, które uważnie wsłuchują się w potrzeby rynku. Od wielu lat dostrzegamy rosnące zapotrzebowanie na bardzo niskie, ale jednocześnie zdatne do codziennego użytkowania zawieszenia gwintowane. Większość zawieszeń gwintowanych dostępnych na rynku oferuje setup prosto z torów wyścigowych. Oznacza to w skrócie bardzo sztywną charakterystykę, sztywne sprężyny i bardzo ograniczoną możliwość obniżenia.

Na rynku można spotkać sporo zawieszeń, które reklamowane są jako obniżające "nawet do 100mm" jednak ich amortyzatory nie są zaprojektowane do pracy przy tak dużym obniżeniu. Zawieszenia, które oferujemy są zaprojektowane do pracy przy średnim oraz ekstremalnym obniżeniu bez potrzeby skrajnego skracania skoku pracy amortyzatora.

Faktem jest, że MOŻESZ zejść naprawdę nisko - znacznie niżej niż na przeciętnych zawieszeniach gwintowanych, bez usuwania helpera, bez ściskania sprężyn do takiego stanu w którym praktycznie nie mają swobody pracy, bez utraty całej długości amortyzatora oraz, co najważniejsze - bez poświęcania komfortu. Chcemy zaprzeczyć często spotykanej wśród użytkowników opinii, że aby jeździć nisko trzeba liczyć się z utratą komfortu jazdy.

Przy współpracy z AH-Exclusive-Parts dobierane są zestawy H&R, które umożliwiają znacznie większe obniżenie niż jakiekolwiek inne dostępne na rynku, bez utraty komfortu. Zestawy te dostępne są w wielu opcjach tak, aby sprostać Waszym oczekiwaniom.

Czym właściwie różnią się zawieszenia H&R AH-Exclusive-Parts od H&R Ultralow? Zawieszenia te umożliwiają znacznie większe obniżenie. Możliwe jest obniżenie rzędu 50-140mm.

Zawieszenia te wymagają profesjonalnego montażu i bardzo często wiążą się z dodatkowymi modyfikacjami auta. W razie zainteresowania prosimy o kontakt - z racji bardzo indywidualnego charakteru tej serii wyceny i czas realizacji ustalane są zawsze na e-mail.

Kontakt:

BEST DESIGN Janecki Łukasz (HRsprings.pl)

Przemysłowa 1

98-330 Pajęczno


Tel : (+48) 793 310 003

wyślij wiadomość