Pierścienie dystansowe - jak dobrać?
1. Przygotuj narzędzia
Aby poprawnie zmierzyć lukę wystarczą dwa proste narzędzia: miarka i prosta powierzchni (np. drewniana linijka lub listwa).
2. Zmierz lukę
-
Przyłóż listwę do koła tak, aby obejmowała felgę i oponę. Upewnij się, że listwa dotyka opony w dwóch punktach, aby listwa była idealnie równo z powierzchnią koła.
-
Użyj miarki, aby zmierzyć odległość między wewnętrzną częścią listwy, a wewnętrzną częścią obudowy błotnika (patrz załączony diagram).
-
Upewnij się, że pomiar został dokonany w punkcie w którym felga i opona są najbliżej błotnika. Przykładowo w autach z dużym negatywnym kątem pochylenia kół, opona z felgą mogą być najbliżej błotnika w jego przedniej lub tylnej części.
3. Wysokość kołnierza centrującego
W niektórych przypadkach (produkty z uwagą 18b) niezbędne jest zmierzenie wysokości kołnierza centrującego na aucie. Przykład kołnierza centrującego o wysokości 11mm:
4. Wymiary fazy wewnętrznej felgi
W niektórych przypadkach (produkty z uwagą 18b) niezbędne jest upewnienie się czy spełnione są wymagania określone w katalogu - przykładowo wymiar 7x45° oznacza, że przetłoczenie ma 7mm wysokości, a kąt jego pochylenia wynosi 45°.
Przykład dystansu dedykowanego pod felgi z fazą wewnętrzną minimum 5x45°:
Przykład dystansu dedykowanego pod felgi z fazą wewnętrzną minimum 7x45°:
Dłuższe śruby - jak dobrać? -> sprawdź
Kontakt:
BEST DESIGN Janecki Łukasz (HRsprings.pl)
Przemysłowa 1
98-330 Pajęczno
Tel : (+48) 793 310 003
wyślij wiadomość