Akcesoria
H&R oferuje kompletną linię akcesoriów komplementarnych z produktami H&R.
Camber Plates
Elementy do regulacji kąta pochylenia kół (camber) dedykowane do BMW M3 (E46). Wyglądem bardziej pasują do wahadłowca kosmicznego - wykonane z aluminium lotniczego na maszynie CNC, pokryde anodową powłoką w bardzo wytrzymałej specyfikacji MIL. Każdy element stalowy jest pokryty proszkowo, zestaw zawiera również elementy ze stali nierdzewnej gwarantujące zarówno piękno jak i ochronę antykorozyjną. Poddane licznym testom na torze i analizie wytrzymałości, płytki te z sukcesem stosowane są przez wiele zwycięskich załóg.
Produkt ten jest dedykowany zarówno pod zawieszenia H&R jak również seryjne. Zakres regulacji wynosi -1.0° do -3.5°, w zależności od wysokości auta. Montaż jest bardzo prosty - wystarczy zamienić seryjne talerzyki produktem H&R!
Zewnętrzne pierścienie centrujące do zawieszeń gwintowanych
Używane przez profesjonalistów na całym świecie, wykonane z wysokiej jakości aluminium pierścienie centrujące utrzymują główną sprężynę i sprężynę typu "helper" w miejscu. Pierścienie H&R eliminują możliwość przemieszczania i gwarantują jednostajny ruch sprężyn.
Zewnętrzne pierścienie centrujące są idealne w przypadku, gdy w kolumnie brakuje wystarczającego miejsca na wewnętrzne pierścienie centrujące. Pierścienie dedykowane są do sprężyn typu "helper" o średnicy zewnętrznej 86mm.
Wewnętrzne pierścienie centrujące do zawieszeń gwintowanych
Wewnętrzne pierścienie centrujące dedykowane są do apikacji z minimalnymi zewnętrznymi tolerancjami. Wewnętrzne pierścienie centrujące produkowane są dokładnie po wewnętrzną średnicę spreżyny. Produkt dostępny dla sprężyn wyścigowych serii I.D. o wymiarach 2.50" i 60mm.
Śruby / Nakrętki
H&R oferuje duży wybór dedykowanych śrub i nakrętek do kół, dostępnych w wielu rozmiarach i wersjach. Nakrętki i śruby mogą być stosowane jako części zamienne lub w połączeniu z produktami H&R. Dobrym pomysłem jest również zakup paru sztuk zapasowych.
Szpilki konwersyjne - zmień śruby na nakrętki
Wyścigowcy doskonale znają przewagę szpilek nad śrubami - skrócony czas postoju w pit stop'ie, tak potrzebny by wygrywać wyścigi. Profituj z ich doświadczenia instalując zestaw H&R Quick-Safe.
Szpilki konwersyjne H&R Quick-Safe oferują szereg atutów takich jak np wykończenie z odpornej na korozję srebrnej powłoki czy ułatwiające instalację gniazda na klucz sześciokątny.
Śruby mimośrodowe Triple C
Triple_C[1].pdf - Katalog Triple C (204.9 kB)
Obniżając wysokość auta zwiększa się tzw. "negatywne wychylenie kół" - jak duża będzie ta wartość zależy od pojazdu i obniżenia. Śruby H&R 'Triple C' są prostym, a przy tym bardzo efektywnym sposobem na wyeliminowanie nadmiernych kątów i ich poprawne ustawienie.
Montaż zajmuje tylko parę minut i wymaga użycia prostych narzędzi, a korzyścią jest wydłużona żywotność opon i możliwość ustawienia większych kątów podczas weekendowych szaleństw na torze.
To proste - śruby H&R ‘Triple C’ oferują bezkompromisowy stosunek cena / jakość. Żadna inna modyfikacja w zawieszeniu nie gwarantuje tak zauważalnych efektów za tak małe pieniądze i w tak krótkim czasie.
Przed zakupem należy zmierzyć rozstaw dolnego mocowania amortyzatora (od kantu zewnętrznego do kantu zewnętrznego):
Przed zakupem należy także zmierzyć średnicę śruby mocującej - M10, M12 lub M14:
Schemat:
Kontakt:
BEST DESIGN Janecki Łukasz (HRsprings.pl)
Przemysłowa 1
98-330 Pajęczno
Tel : (+48) 793 310 003
wyślij wiadomość